Vivident Storming Lansmanı

Vivident Storming ürününün reklam filmindeki Cupid meleği ve “Büyük Tutkunuz” sloganıyla paralel tanıtım aktivitesini Nisan 2011 – Eylül 2012 tarihleri arasında gerçekleştirdik. İstanbul ve Ankara’nın kalabalık caddelerinde, Türkiye’nin önde gelen müzik, gençlik ve şehir festivallerinde, alışveriş merkezlerinde ve sinemalarda gezici ekiplerimiz ve tanıtım standımızla bire bir iletişim sağladık. Ok atma yarışmalarımızla katılımcılara promosyonlarımızdan hediye ettik. Vivident’in meyveli ürünü Storming Two piyasaya sürüldüğündeyse aktivitelerimizde “2 Kat Büyük Tutkunuz” sloganıyla paralel ilerlemeye başladık. Tanıtım standımıza gelenler Reflex oyunumuzda 2 kat hızlı hareket ederek bizlerden hediyeler kazandılar. Aktiviteler sonucunda 350.000 kişiyle bire bir iletişim sağladık. Etkinlikler süresince 348.000 ürün dağıttık ve 1.500.000 kişiye görünürlük sağladık. Sonuç: Ürün bilinirliği %14 arttı.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview