Efes Unfiltered Lansmanı

2012 yılı, Unfiltered yılı oldu! Biz de uzun bir dönemi ve birden fazla şehri kapsayacak Efes Pilsen Unfiltered ürünün tanıtımı için, ürün kişiliğini yasıtan “Hasat Zamanı” kodlarından yola çıkarak bir konsept oluşturduk. Standımıza gelenleri yeni toplanmış başak kokularıyla karşıladık, ahşaptan tasarladığımız desk, tepsi, ürün taşıma kutusu, bardak ve açacaktan oluşan özel tanıtım kiti kullanarak kodlarımızı destekledik. Tadım aktivitelerimiz için mekanların en yoğun olduğu akşam yemeği vakti seçtik. Açık noktaların yanı sıra, kış aylarında gerçekleşen Winterfest ve Festival Business Weekend gibi festivallerde de ürünü tüketiciyle buluşturduk. 16 ilde 635 açık satış noktasında yapılan ürün tanıtım aktiviteleri sonucunda 65.000 kişiyle bire bir iletişime geçtik ve aktivite süresince 350.000 görünürlük sağladık.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview