LOGITECH Ürün Lansmanı

Organizasyon kurgumuzu “Enjoy!" sloganı ve “Experience” konsepti çerçevesinde oluşturduk. 29 Eylül Çarşamba 2010’da Logitech markasının yeni ürünlerini sergilemenin ötesinde, her ürün grubunun dünyasını yansıtan modüler yapılar oluşturarak ürünlerin etkileyici biçimde deneyimlenmesini sağladık. Özel mimariye ve atmosfere sahip The Hall’da 4 ayrı ürün grubu için ayrı ayrı modüller tasarladık. PR değerini güçlendirmek amacıyla celebrity kullandık. “Laptop Experience”, “Hayatınız HD Olsun”, “Sesini Açın” konseptlerinde 3 farklı oda ve bilgisayar oyunlarına yönelik “Silahlarınızı Akıllıca Seçin” modülü ile bilim kurgu filmlerini aratmayacak bir ortamda, ürünleri kullanıma sunduk. Yavuz Seçkin ile Logitech web kameraları kullanılarak VID bağlantısı gerçekleştirdik ve katılımcılara, ünlü komedyenin canlandırdığı tiplemelerle sohbet etme imkanı sunduk. Katılımcıların %92’si, 74 basın mensubu, 347 tüketici ve 65 distribütör ve satış yetkilisi katıldığı organizasyonumuzu ‘oldukça verimli’ bulduğunu söyledi.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview