Fiat Winter Fast Lansmanı

Fiat 500 modeli için Şubat 2012’de hayata geçirdiğimiz online ve offline bir dünya kurguladık ve tüketiciyi önce sosyal medyada Fiat 500’e aşkını ilan eden sonra da gerçek dünyada aşkının peşinden koşan bir sevgili olarak konumlandırdık. Fiat Türkiye Facebook sayfasından oynanabilen bir oyun tasarladık ve oyunculara paylaşım görevleri verdik. Oyuncular Twitter’da #FiatlaTekTasiYakala eşliğinde tweetlerini paylaştıktan ve diğer görevler de yerine getirildikten sonra onları, İstanbul’un 3 ayrı noktasına (Bakırköy Galleria, Cihangir ve Bağdat Caddesi) yerleştirdiğimiz Fiat 500’lerin Foursquare hesaplarına yönlendirdik ve katılımcılardan, bu araçları bulmalarını istedik. 3 Fiat 500’den birinin yanına ilk ulaşan yarışmacıya, tek taş yüzüğünü takdim ettik. Oyunumuza dahil olan diğer katılımcılaraysa iki kişilik romantik akşam yemekleri ve daha pek çok hediyeler verdik. Toplam 7.968 kişi oyunumuza katıldı, kırmızı halılı araç noktalarımıza tam 126 kişi, tüm görevleri tamamlayarak ulaşmayı başardı.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview