Fiat Linea Lansmanı

Yeni Fiat Linea’nın lansmanını araç sergileme standımız ve tanıtım ekiplerimizle Mayıs 2012 tarihinde, önceden belirlediğimiz 3 lokasyonda (AVM’ler, toplu konut siteleri ve popüler piknik alanları), 3 gün süren Kadıköy Tarihi Çarşı Festivali’nde ve İstanbul civarında düzenlenen geleneksel yaz şenliklerinde hayata geçirdik. Aktivitelerimizde “Tüm Ailenin Favorisi” sloganından yola çıkarak, Türk ailelerinin piknik eğlence anlayışına hitap eden halat çekme, çuval yarışı ve yumurta taşıma gibi oyunları gerçekleştirdik. Tüm katılımcılarımıza, ürünün reklam filminde de kullanılan meşin toplardan hediye ettik. AVM’lerde MC eşliğinde, Magnet şeklinde tasarladığımız oyun kartlarıyla oynattığımız tombala sonucu kazanan yarışmacılara Turkuazoo biletleri hediye ettik. Ürünün tanıtımı esnasında, AVM’lerde 16 günde 4.500 kişiye ulaştık ve 780 test sürüşüne ön ayak olduk. İstanbul’un 10 farklı piknik alanında gerçekleştirdiğimiz bire bir iletişimle 30.000 kişiye ulaştık, 2.156 kişi oyunlarımıza katıldı ve 645 test sürüşü gerçekleştirildi. Festival organizasyonlarındaysa 45.640 kişiye ulaştık, 3.171 kişi oyunlarımıza katıldı ve 412 test sürüşü gerçekleşti. Gerçekleştirdiğimiz lansman sonunda toplam 80.140 kişiye bire bir iletişim gerçekleştirmiş, 6.629 kişiyi oyunlarımıza dahil etmiş ve 1.837 test sürüşüyle ürün konforunu ispatlamış olduk.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview