Fiat Roadshow 2012

Fiat’ın avantajlar ve yenilikler dünyasını, zengin bir tüketici deneyimine dönüştürmek için 2 keşif ekibimizle önceden noktaları ziyaret edip uygunluğunu denetledik, izinleri aldık ve bayilerle birebir görüştük. Farkındalık yaratmak adına yerel medya ve broşür dağıtımı yaptık. “Yolları aşıyoruz, şehrinize geliyoruz” sloganımız, 40 kişilik ekibimiz, 2 tırımız, 10 teşhir ve 10 test aracımızla yola çıktık. 1,5 saatte kurulan etkinlik alanımızı; MPİ çekilişi katılım ve tanıtım tırı, info center, araç teşhiri, fotoğraf ve karikatür, çocuk eğitim, test ve MC aktivite bölümlerinden oluşturduk. WWF Türkiye’nin Canı projesi için, her 1001 test sürüşünde 1001 TL bağışta bulunduk. 2011 yılı içinde 66 gün süresince 45 ilde gerçekleştirdiğimiz 52 aktivitemize 235.000 kişi katıldı. Türkiye’nin Canı Kampanyası’na 17.017 TL katkı sağlanırken, indirim çekleriyle 1.725 araç satıldı.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview