Eti Karam Bitter Lansmanı

2013 yılı içerisinde AVM'lere ve plazalara konumlandırdığımız Eti Karam Bitter tasarımlı ve çikolata kokulu odamıza girenleri, reklam filmindeki koltuk ve Eti Karam çeşitleri bekliyordu. Katılımcılar koltuğa oturup kulaklıklarını taktılar ve önlerindeki iPad aracılığıyla sunduğumuz 5 temadan (sahilde bir gün, yağmurlu bir yol, ormanda yürüyüş, balkonda akşamüstü, şömine keyfi) birini seçtiler. Eti Karam'larını yerlerken, seçtikleri temalara dair 3D sesle hayattan 2 dakikalığına soyutlandılar. 8 gün boyunca 3 AVM ve 3 plazada gerçekleştirdiğimiz aktivitemizle bu hazzı tam 2.317 kişi yaşadı.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview