Efes Pilsen Alkolsüz Ürün Lansmanı

Tüketicilerin bira içmek isteyip de ürüne ulaşamadıkları alanlarda (kahvehane, iş merkezleri ve otoparklar) tanıtım ve tadım aktiviteleri gerçekleştirdik. “Canın Her Çektiğinde, Her Zaman Her Yerde” sloganından yola çıktık; iletişim materyallerini ve görsel kimliği bu çerçeve içerisinde sahaya taşıdık. Otoparklarda park halindeki araçlara föyler bırakarak, yeni ürünümüzün araç kullanmadan önce de içilebileceği konusunda bilgilendirme yaptık. 2011 yılının Mayıs, Haziran ve Temmuz aylarında sürdürdüğümüz aktivelerimizde 7 iş merkezinde 1.500 çalışana ürünü deneyimlettik. 20 farklı semtteki 222 kahvehanede 3.500 kişiye yapılan tadımlarda tüketicilerin %88,2’si üründen memnun kaldı. 10 farklı lokasyondaki 25 otoparkta 32.000 araç sahibine, araç kullanmadan önce de alkolsüz bira içebileceklerini duyurduk.

  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview
  • preview